Uslovi poslovanja

Opšti uslovi

OPŠTI USLOVI

Sadržaj Internet stranice www.tehnokom.rs je vlasništvo preduzeća TEHNOKOM SHOP, Tiršov venac 40, 15000 Šabac. Upotrebom Internet stranice www.tehnokom.rs korisnici prihvataju objavljene opšte uslove poslovanja. TEHNOKOM SHOP i korisnici s opštim uslovima ugovaraju međusobne obaveze pri kupovini u Internet prodavnici www.tehnokom.rs

Opšti uslovi prodaje su sastavljeni u skladu sa zakonom Srbije.

Tehnokom Shop zadržava pravo izmene opštih uslova na Internet stranici www.tehnokom.rs bilo kada i bez prethodnog obaveštenja. Sve promene opštih uslova su za korisnike obavezujuće.

 

ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA

U ime Tehnokom Shop-a obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Tehnokom Shop-a (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 

DOSTAVA ROBE I EVENTUALNA OGRANIČENJA

Očekivani rok isporuke proizvoda iz naše ponude je od 3 do 5 radnih dana, odnosno, robu sa našeg stanja šaljemo isti dan, po kurirskim službama odnosno internom službom, u zavisnosti od vremena poručivanja robe, a najkasnije sutradan ukoliko je kupovina nastala posle 14 časova isti dan.

Roba koja nije lako dostupna kod distributera, ili je potražnja za istom velika, isporuka poručene robe može trajati i duže od 5 radnih dana, a u saglasnosti sa kupcem.

Tehnokom Shop zadržava prava da ovakve i slične kupovine, a koje se odnose na duži vremenski period nabavke odnosno isporuke krajnjem kupcu, naplati unapred u gotovom, po predračunu (uplatom na žiro račun) ili avansno (gotovinom).

Kupac lično garantuje sa dostavljenim podacima prilikom kreiranja naloga za kupovinu. U slučaju da su podaci neispravni može doći do dodatnog kašnjenja prilikom isporuke. Kupac zadržava prava promene adrese isporuke kao i kontakt osobe odnosno broja telefona i lično je odgovoran za pomeranje rokova isporuke nastala promenom podataka.

Ukoliko su informacije nedovoljno jasne zaposlenima u TEHNOKOM SHOP-u, kupac će biti kontaktiran sve do utvrđivanja autentičnosti podataka, putem telefona ili na navedenu mail adresu. U slučaju neodgovaranja, nalog će biti odložen i smatraće se neuspešnim do trenutka dok kupac ne potvrdi informacije.

Ukoliko kupac zatraži dodatnu doradu ili obradu poručene robe, rokovi mogu biti produženi u zavisnosti od vremena potrebnog za kompletiranje robe i artikala.

Ukoliko kupac ne želi da preuzme poručenu robu u dogovorenom roku, može se teretiti za manipulativne troškove nastale cenom i troškovima isporuke iste na dogovorenu adresu, a u visini cene transporta koja je naglašena na računu.

Cena isporuka je formirana u zavisnosti od mesta isporuke, kao i izabrane robe. Takođe napominjemo da su različite cene isporuke u zavisnosti od kategorije proizvoda odnosno količine poručene robe.

Kupac može da se informiše o statutu isporuke na službenim telefonima TEHNOKOM SHOP-a ili putem zvaničnog maila. Kontakt podatke TEHNOKOM SHOP-a možete naći na sajtu www.tehnokom.rs

 

POVRAĆAJ SREDSTAVA

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Tehnokom Shop je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev
prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“.

 

OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI

TEHNOKOM SHOP zadržava pravo izmene sadržaja na Internet stranici bez prethodnog obaveštenja i ne preuzima odgovornost od mogućih posledica tih promena. TEHNOKOM SHOP će nastojati prikazati najtačnije i najažurnije informacije, tako da moguće greške na stranici www.tehnokom.rs s obzirom na cene, rokove isporuke, opise proizvoda i dr. ne isključuje i za njih ne preuzima nikakvu odgovornost.

 

OGRANIČENO PRAVO UPOTREBE

Sadržaj sajta www.tehnokom.rs je autorski zaštićen. Bilo kakva druga vrsta upotrebe, kopiranje, objava ili distribucija Internet sadržaja ili njegovog dela bez dozvole TEHNOKOM SHOP-a je zabranjena i zakonom kažnjiva.

 

ZAŠTITA PRIVATNOSTI

Podaci koje korisnik upisuje putem obrazca na stranici www.tehnokom.rs ili na neki drugi način (preko e-maila, telefona i dr.), su poverljivi i štitimo ih u skladu sa zakonskim odredbama. Lični podaci će biti upotrebljeni samo za namene za koje je korisnik dao svoju saglasnost. Za zaštitu ličnih podataka je odgovoran i sam korisnik, na način da osigura svoje korisničko ime i lozinku.
www.tehnokom.rs za prenos svih ličnih podataka korisnika koristi tehnologiju SSL (Secure Socket Layer), kojom se kodiraju sve informacije poslate sa porudžbenicom.

Lične podatke korisnika www.tehnokom.rs će čuvati i sprečavati svaku njihovu zloupotrebu. Korisnik bilo kada može zamoliti za upoznavanje sa ličnim podacima koje operater obrađuje, njihovo ograničavanje, brisanje, ispravljanje ili prenos podataka.

 

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

POVRAĆAJ KUPLJENE ROBE ZBOG NESAOBRAZNOSTI

Troškove vraćanja robe u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti snosi trgovac.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, TEHNOKOM SHOP je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko tekućeg računa kupca, i to potvrdom na mail adresu TEHNOKOM SHOP-a (prodaja@tehnokom.rs ) što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika. Za ovaj vid povrata novca se podrazumeva ukoliko je kupac artikle i usluge platio gotovinom ili karticom, za sve ostale vidove plaćanja TEHNOKOM SHOP odlučuje na koji način će kupcu izvršiti povrat sredstava.

 

POSLEDICE OTKAZIVANJA UGOVORA

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvđuje ovlašćeno lice u TEHNOKOM SHOP-u, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

 

OTKLANJANJE NESAOBRAZNOSTI POSLE ISTEKA ZAKONSKOG ROKA

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. TEHNOKOM SHOP će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

 

AŽURNOST RASPOLOŽIVE ROBE

TEHNOKOM SHOP ne raspolaže sa lager robom, već svaki poručeni artikal poručuje od dobavljača, te se na osnovu toga formiraju rokovi isporuke.
S tim u obzir i lično preuzimanje robe, artikala, paketa nije moguće preuzeti odmah isti dan.

TEHNOKOM SHOP koristi pametne sisteme za automatsko ažuriranje lagera i cena od strane dobavljača, te stoga nema apsolutnu kontrolu nad lagerom distributera. TEHNOKOM SHOP nastoji da se ažuriranje podataka vrši više puta u toku jednog dana, te stoga može doći do izmena raspoloživih količina, kao i cena po jedinici mere, 1 komad.

Sve cene proizvoda navedene na sajtu su sa uračunatim PDV-om. TEHNOKOM SHOP se obavezuje da će prihvatiti svaku cenu po kojoj ste napravili narudžbenicu bez obzira da li se cena proizvoda promenila nakon kreiranja narudžbenice. TEHNOKOM SHOP ima pravo da otkaže narudžbenicu ukoliko poručenog artikla više nema na stanju.

Ako ste poručili proizvod po jednoj ceni i sa tom cenom ste ga primili na kućnu adresu, a nakon toga je cena snižena, nemate prava na povraćaj novca.
Trudimo se da svi proizvodi iskazani na sajtu budu dostupni za poručivanje. Ipak ne možemo garantovati da neće doći do izuzetaka.

TEHNOKOM SHOP koristi sve svoje resurse da kupcima prikaže što autentičnije slike proizvoda kao i opise. Međutim ne može da garantuje da su svi podaci apsolutno tačni.

S toga za svaku porudzbinu bićete kontaktirani od strane naše službe prodaje, kako bi se proverile cene i lager. Nakon telefonske potvrde, smatra se da je proces poručivanja završen.

 

REKLAMACIJE, SAOBRAZNOST I GARANCIJA

Poštovani potrošači,

u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) Tehnokom odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma vaše kupovine. Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti. Zakonska odgovornost Tehnokoma ne postoji ako isporučena roba:

  • odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
  • ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
  • ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
  • po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Izuzetno, ukoliko ste prilikom kupovine obavešteni o kraćem roku odgovornosti za saobraznost (polovna roba), period odgovornosti za nesaobraznost je godinu dana.

Tehnokom ne preuzima nikakvu odgovornost za podatke na računaru, hard disku ili bilo kom drugom uređaju koji služi za smeštanje podataka.

Garancija predstavlja izjavu proizvođača kojom se potrošaču garantuju veća prava nego što je to propisano Zakonom. Dokumentacija za ostvarivanje prava po osnovu garancije se obično nalazi u originalnom pakovanju proizvoda. Ukoliko davalac garancije predviđa da se za ostvarivanje prava mora registrovati ili ulogovati na određeni sajt, potrošač je dužan da postupi po uputstvima davaoca garancije, kako bi ostvario pravo na istu.

Za uređaje za koje proizvođač ne nudi posebne pogodnosti (npr. ispravno funkcionisanje stvari u periodu dužem od 2 godine) Tehnokom nije u obavezi da izda garantni list. Garancija predstavlja voljni korak izdavaoca (proizvođača ili trgovca) kojim on nudi posebne pogodnosti za potrošača, ali isključivo veće od zakonom predviđenih.

Uslove odgovornosti za skrivene nedostatke prema kupcima koji su pravna lica ili fizička lica koja robu pribavljaju radi obavljanja komercijalne delatnosti, i rokove za izjavljivanje reklamacija uređuje Zakon o obligacionim odnosima ("Sl. list SFRJ", br. 29/78, 39/85, 45/89 - odluka USJ i 57/89, "Sl. list SRJ", br. 31/93, "Sl. list SCG", br. 1/2003 - Ustavna povelja i "Sl. glasnik RS", br. 18/2020). Obratite pažnju prilikom kupovine da li je uređaj namenjen komercijalnoj upotrebi, ili je isključivo predviđen za korišćenje u domaćinstvu.

Postupak reklamacije

Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka lično u direkciji Tehnokom Shop-a na adresi Tiršov venac 40, 15000 Šabac, Srbija.

U direkciji postoji posebno određeno i obeleženo mesto i osoba zadužena za reklamacije kojoj se potrošač može obratiti i izjaviti reklamaciju.

Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini, kao i da preda uređaj u bilo kom maloprodajnom objektu, ukoliko nije u pitanju uređaj bele tehnike. Pre predaje uređaja na reklamaciju potrebno je izvaditi sve kartice korisnika (SIM, SDD i sl.), futrole, maske, torbe I sve ostalo što nije predmet reklamacije. Ukoliko je nešto naknadno kupljeno i ugrađeno u sam uređaj, dužni ste da to predočite prilikom izjavljivanja reklamacije.

Iako Zakon ne predviđa obavezu da potrošač čuva ambalažu, niti je to uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti, naša preporuka je da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja sigurnijeg transporta robe u ovlašćeni servis.

Za uređaje bele tehnike:

U slučaju da je u pitanju bela tehnika, UREĐAJI SE NE DONOSE u maloprodajni objekat već potrošač može reklamaciju izjaviti na sledeće načine:

pozivanjem broja: 060/51-30-187

slanjem e-mail-a na mail: prodaja@tehnokom.rs

Tehnokom će poslati servisera na adresu potrošača kako bi se utvrdilo da li je reklamacija osnovana.

VAŽNA NAPOMENA: Obratite pažnju na uslove koje proizvođač propisuje u garantnom listu izdatom za ispravno funkcionisanje stvari u periodu dužem od 2 (dve) godine, jer je moguće da kao poseban uslov koji kupac mora da poštuje bude navedeno i čuvanje ambalaže ili registracija na sajtu.

Prilikom izjavljivanja reklamacije u toku perioda odgovornosti za nesaobraznost treba da se izjasnite o Vašem zahtevu za rešavanju iste. Prema odredbama Zakona o zaštiti potrošača imate pravo da birate da li će se nesaobraznost otkloniti opravkom ili zamenom. Ukoliko nije moguće otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom, odnosno ukoliko bi to predstavljalo nesrazmerno opterećenje za prodavca, imate pravo da zahtevate umanjenje cene ili raskid ugovora o prodaji.

U periodu od 6 meseci od kupovine uređaja imate pravo da birate da li će se nesaobraznost otkloniti zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavite da raskidate ugovor. Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.

Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

Ukoliko reklamaciju ulažete nakon isteka perioda odgovornosti za nesaobraznost, ističete zahtev u skladu sa garantnom izjavom koju posedujete.

Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina i dostavite dokaz o kupovini i uređaj, osim u slučaju bele tehnike, dobićete pisanu potvrdu ili elektronskim putem će vam biti potvrđen prijem reklamacije, odnosno saopšten broj pod kojim je vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija. Nakon toga Tehnokom o svom trošku, iz maloprodajnog objekta, šalje reklamiranu robu u ovlašćeni servis koji je jedini merodavan da proceni da li je roba saobrazna ugovoru ili nije. Ako se reklamacija ulaže za veće uređaje bele tehnike, ovlašćeni servis će o trošku Tehnokoma izaći na teren radi utvrđivanja nesaobraznosti i eventualne popravke. Nakon prijema nalaza od strane ovlašćenog servisa, a u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskm putem ćemo vam odgovoriti na izjavljenu reklamaciju.

U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba u skladu sa vašim zahtevom. Uređaje pristigle sa servisa, a za koje je reklamacija prihvaćena, Tehnokom vraća potrošaču. Potrošač je dužan da svoj uređaj preuzme ili omogući njegovo dostavljanje najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je roba popravljena i spremna za preuzimanje - isporuku. Nakon isteka tog perioda smatraće se da se potrošač na nesumnjiv način odrekao prava svojine na uređaju, te isti prelaze u svojinu Tehnokoma, u skladu sa Zakonom o osnovama svojinskopravnih odnosa ("Sl. list SFRJ", br. 6/80 i 36/90, "Sl. list SRJ", br. 29/96 i "Sl. glasnik RS", br. 115/2005 - dr. zakon).

Ako se reklamacija ne prihvata (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost ili neadekvatnog korišćenja), potrošač snosi troškove slanja robe na servis i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisa.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Tehnokoma potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke. Spisak servisa možete naći na sajtu davaoca garancije.

Tehnokom će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

Ukoliko reklamacija potrošača bude odbijena, potrošač ima mogućnost da u roku od godinu dana od dana izjavljivanja reklamacije pokrene vansudski postupak rešavanja potrošačkog spora pred nadležnim telom, imenovanim od strane Ministarstva trgovine, u skladu sa Zakonom.

Mail adresa za prijem predloga za pokretanje postupka vansudskog rešavanja spora i ostalih zahteva koji se odnose na taj postupak je prodaja@tehnokom.rs.

 

POLITIKA PRIVATNOSTI I ZAŠTITA PODATAKA

Nadležni organ za zaštitu podataka o ličnosti je Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Republike Srbije. Organu se možete obratiti na adresi Bulevar kralja Aleksandra 15, 11000 Beograd, Republika Srbija, mejlom na office@poverenik.rs ili telefonom na +381 11 3408 900.

 

IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Sve cene na sajtu www.tehnokom.rs su izražene u dinarima, sa uračunatim PDV-om, i sam obračunat iznos će biti prikazan na fiskalnom računu koji izdaje TEHNOKOM SHOP.

Osnovni podaci o firmi

Naziv: Marko Marjanović PR Tehnokom Shop

Tiršov venac 40, Šabac

PIB: 113661692

Matični broj: 66984958

Šifra delatnosti: 4791

e-mail: prodaja@tehnokom.rs

Call centar: 060/51-30-187